Google Reklamları 

Google Reklamları 

Google Reklamları 

Google Reklamları 

Google Reklamları 

Google Reklamları 

Google Ads ile çok sayıda potansiyel müşterinize ve daha fazlasına çok kolay ulaşabilirsiniz. Dijital mecranın en çok kullanılan reklam aracı olan Google Ads ile reklam vermeyi denemek için herhangi bir bütçe sınırlamasına da ihtiyacınız yok. Potansiyel müşterilerinizin verdiğiniz hizmeti Google’da arayacağı kelimeleri tahmin ederek arama motorlarını yüksek bir müşteri trafik kaynağına çevirebiliriz.

Beyler Interactive olarak Google arama ağı reklamlarınızı düzenlerken en önemli ilkemiz direkt potansiyel müşterilerinize doğru zamanlarda, doğru mesaj ve içeriklerle ulaşmaktır.

Google Ads tam olarak da hedeflerinizi gerçekleştirebilmenize olanak sağlar. İsterseniz küçük bir pazarda, isterseniz dünyanın tamamını kapsayan bir pazarda reklam verebilirsiniz.

PPC reklamclığında en önemli kazançlardan biri reklamınızı gören kullanıcı eğer reklamınıza tıklamazsa, aramaya yapmazsa veya uygulamanızı indirmezse Google’a ödeme yapmamanızdır. Bu özellikle paranız sadece potansiyel müşterileriniz artık gerçek bir müşteri olmaya daha yakın olduğunda para ödeyerek reklam bütçenizden iyi bir tasarruf etmenizdir.

Google Reklamı vermek tam olarak ne demektir?

Google AdWords, reklamverenlerin kısa reklam metnini web ortamında arama yapan kullanıcılarına göstermek için rekabet etmesini sağlayan bir dijital reklamcılık hizmetidir.

Kısmen reklamverenler tarafından önceden tanımlanmış, reklam metinlerinin kullanıcılara gösterilen web sayfalarının içeriğine bağlayabilecek “anahtar kelimeler” üzerine kurulmuştur. Bu bağlamda reklamların çıkacağı anahtar kelimelerin seçimi oldukça önemlidir.

Sadece Google değil, Google ve 3.parti Google ortak networklerinde yayınlamak üzere planlar yapılabilir.

Bir Google Reklam Ajansı ile Çalışmanın Avantajları

Araştırma – Doğru Hedef Seçimi!

Doğru anahtar kelime seçimi yapılmazsa eğer reklamlar için ayırılan bütçe gereksiz yere kolayca harcanacaktır. Google arama motorunun kullanım yoğunluğu göz önüne alındığında ve her gün binlerce yeni sorgu yapıldığı düşünüldüğünde “Anahtar Kelime Seçimi” Google Reklamlarının bütününde en önemli alanı teşkil etmektedir. Google her kelimeye farklı bir değer belirlemiştir. “Web Tasarım” kelimesinin TBM (Tıklama Başına Maliyet) ile “Google’a Reklam Ver” kelimesinin TBM fiyatları farklıdır.

Kalite Skorlaması!

Google’ın her Landing Page (ziyaretçinin varış sayfası) için belirlediği bir kalite skoru mevcuttur. Reklamlara ödenen paralar kalite skoru metriğine bağlı olarak artabilir ve azalabilir. SEM tarafında sadece Google değil, tüm dijital reklam süreçlerinde sayfaların kalite skorunu optimize etmek; müşterilerin daha kolay gezinebileceği ve daha iyi deneyim yaşayacağı sayfalar oluşturmak maliyetleri düşürecektir. Yalnızca sizi anlayabilen, SEO ve analiz yeteneği güçlü bir Google reklam ajansı kalite skoru konusunda sizlere yardımcı olabilir.

Neden Beyler Interactive SEM (Search Engine Marketing)

SEM (Search Engine Marketing) ciddi şekilde optimizasyon gerektiren bir süreçtir. Eğer kurumsal bir Google reklam ajansı seçmezseniz bütçenizi boşa tüketebilirsiniz.

Doğru anahtar kelime seçimi, doğru zamanlama, doğru reklam metinleri oluşturmak bu işin en temel kalemleridir. Herhangi bir Google reklam ajansı bütün bu süreçlere dahil olarak, müşterisine yardımcı olmakla yükümlüdür.

Beyler Interactive olarak müşterilerimizin kampanyalarının en optimum şekilde ilerlemesi, en fazla dönüşümü en düşük bütçe ile alabilmesi için sürekli optimizasyonlar yapmaktayız. SEM kampanyaları yönetirken anlık olarak takip etmekteyiz.

Bugün Yeni & Harika Bir Projeye Başlayalım

1 Eylül 2020 tarihine kadar hesap kurulum ücreti almıyoruz!