Google Reklamları

Google reklamları ile daha fazla ve daha efektif müşteriler kazanmanızı sağlıyoruz.

Google Ads ile çok sayıda potansiyel müşterinize ve daha fazlasına çok kolay ulaşabilirsiniz. Dijital mecranın en çok kullanılan reklam aracı olan Google Ads ile reklam vermeyi denemek için herhangi bir bütçe sınırlamasına da ihtiyacınız yok. Potansiyel müşterilerinizin verdiğiniz hizmeti Google’da arayacağı kelimeleri tahmin ederek arama motorlarını yüksek bir müşteri trafik kaynağına çevirebiliriz.

Google Reklamları

Neler yapıyoruz?

Pazar Araştırması
Google arama reklamları rekabetine girmeden önce markanızın hizmet verdiği pazarı araştırır ve reklam stratejilerini kurgularız.
Anahtar Kelime Araştırması
Google arama ağı reklamlarında kullanmak üzere hedef kitlenizi markanız ile buluşturacak kelime analizlerini yaparız.
Anahtar Kelime Planlaması
Google arama ağı reklam networkünde markanızın hangi kelimelerde rekabete gireceğini belirler ve reklam grupları ile birlikte tüm süreci planlarız
Görüntülü Reklam Planlaması
Markanızın Google networkünde bulunan partner web sayfaları üzerinde görüntülü reklamlarının yayınlanmasına yönelik planlamalar yaparız.
Landing Page Optimizasyonu
Reklam trafiğinizin geldiği sonuç sayfalarınıza detaylı olarak özel tekniklerle optimizasyon çalışmaları yaparız.
Dönüşüm Oranı Geliştirme
Yaşayan ve gelişen dinamik yapıdaki internet projelerinin dönüşüm oranı optimizasyonlarını sürekli olarak geliştiririz.

Siz hayal edebiliyorsanız biz başarabilliriz.

Google Reklamları ile potansiyel müşterilerinize ulaşmak çok kolay. Maliyet analizi ile her zaman harcadığınızdan fazla kazandığınıza emin olacak stratejiler geliştiririz. Böylelikle reklamlarınız sürekli hale gelir ve rakiplerinize karşı üstünlük kurabilirsiniz.

Bugün yeni bir projeye başlayalım?
Hedeflediğiniz konum ve kelimelerde yüksek dönüşüm alabilecek ve rakipsiz olabileceğiniz bir proje başlatalım.
Ücretsiz Analiz Yapalım
Sektörünüz ve dijital altyapınız ile ilgili ücretsiz bir dijital analiz raporu hazırlayalım.

Sıkça Sorulan Sorular

Google Reklamlarında karşınıza sıklıkla çıkan bazı terimlerin anlamlarını aşağıda belirttik. Böylece gelen teklif ve raporları daha iyi anlayabilirsiniz.

CPA, Aksiyon Başı Maliyet demektir. Adından da anlayacağınız gibi her aksiyon için maliyet anlamına gelmektedir.
CPC, Tıklama Başı Maliyet demektir. İnternet reklamcılığında sıkça kullanılan bir terim ve yöntemdir
CPL, Data Edinme Başı Maliyet anlamına gelir. Veritabanınıza aldığınız her data başına ödediğiniz ücretlerdir.
 
CPM, Bin Gösterim Başına Maliyet anlamına gelir. Türkçe karşılığından da anlayacağınız üzere satın aldığınız reklamın 1000 kere gösterilmesi sonucunda ödeyeceğiniz maliyettir.